reklama

Opýtaj sa hviezd (lyric)

Ty malá čarovná, ulice kráľovná, Tá čo sa tvári, že vraj ma nepozná. Len pohľad vraví, nie si ten pravý, vraj sa jej nerovnám, čo len s tým spravím?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Vždy, keď si kráčajú jej biele kolená,
v kaluži z chodníka mesiac sa červená.
Ticho sa pozerá a hviezdy z jazera
závisťou chladnú až na zem spadnú.

Potom po nich kráčaš nocou,
nežne svojou nohou bosou,
až kým príde s rannou rosou
mráz...
 

Opýtaj sa hviezd
všetko čo len chceš
možno ti prezradia
snáď nás nezradia

Opýtaj sa hviezd
neviem či to chceš
nech mi prezradia
kde ťa láska mám


venované kráľovnej mojej ulice =P hviezde, ktorá však nesvieti pre mňa..dúfam, že sa nebude hnevať


Martin Fedorčák

Martin Fedorčák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som také ľudské zrkadlo, ktoré sa oneskoruje...mojím osudom je chápať veci neskoro. Dnes vravím čo som mal vravieť včera, smejem sa a plačem až v druhý deň... Zoznam autorových rubrík:  PrózaTexty piesníSúkromné duševné excesyPoézia

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu