reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Fedorčák

Martin Fedorčák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som také ľudské zrkadlo, ktoré sa oneskoruje...mojím osudom je chápať veci neskoro. Dnes vravím čo som mal vravieť včera, smejem sa a plačem až v druhý deň... Zoznam autorových rubrík:  PrózaTexty piesníSúkromné duševné excesyPoézia

reklama

Poézia

Smutná balada

Martin Fedorčák

Smutná balada

Nemé ústa miesto slovvidím padať anjelovna tvrdú zem z výšky snovz krídel bielych pegasov

  • 12. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Brieždenie

Martin Fedorčák

Brieždenie

Dlaňou sa vlievam do morasplyvam s bielou hladinounaivných hriechov

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dospelí (lyric)

Martin Fedorčák

Dospelí (lyric)

Nevládzem už dýchať tento šedý dym každé ráno, keď z okna hladím myslím, že vyskočím Naďalej si klamať aspoň pokiaľ spím to čo bude s nami ďalej vôbec netuším

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Falošná hra (lyric)

Martin Fedorčák

Falošná hra (lyric)

Bolesť tá stojí vždy pri mnev posteli so smútkom spímtam kde iní vidia šťatie ja ho nevidímNechápem, už sa to stalosom tu s vami aj keď sámveď mám všetko stále málosrdce iba prázdny krám

  • 6. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rozprávka (lyric)

Martin Fedorčák

Rozprávka (lyric)

Kde bolo tam boloza morom za horoubolo raz kráľovstvos červeným obzoromV tom malom kráľovstvežil princ a princeznáich láska nebolapre nich dvoch záväzná

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Šanca

Martin Fedorčák

Šanca

Stačí len málomožno len náznakzo všetkých dlaníjeho je prázdnaMožno len pohľada možno dotyk dotyk čo zblížiďiaľku dvoch očí

  • 28. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Love song (lyric)

Martin Fedorčák

Love song (lyric)

Reff: Ja stál som čakal tvoju tvár a s láskou strácal všetko čo mám Čo iný zaplatí si sám za prachy špinavé Osud mu dopraje to čo nám vzal Ja stál som hľadal tvoju tvár a s láskou stratil všetko čo mám Raz možno zatratím sa sám za prachy špinavé S osudom prehrajem zbohom si dám

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Malá tragédia (lyric)

Martin Fedorčák

Malá tragédia (lyric)

Nezostal čas ani na plačvšetko zbehlo strašne rýchlodo srdca nôž hlbšie zatlačvšetko zrazu krásne stíchloNezostal čas ani na plačcitu bolo strašne máloči som ťa mal vôbec tak rádako by sa možno zdalo

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Vojna

Martin Fedorčák

Vojna

Prstami ísť mínovým poľom tvojho tela si nepriateľ čo pohľadom po mne strieľatajná viera vo víťazstvoktorú znesvetímpri každom dotyku tvojho telarád do povetria vyletím

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Parafráza

Martin Fedorčák

Parafráza

Život je hľadaniezriedkavé chápaniedosť časté sklamaniesamého sebaObčasné dávaniečastejšie strádanieúprimné klamanieviac než je treba

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Opýtaj sa hviezd (lyric)

Martin Fedorčák

Opýtaj sa hviezd (lyric)

Ty malá čarovná, ulice kráľovná, Tá čo sa tvári, že vraj ma nepozná. Len pohľad vraví, nie si ten pravý, vraj sa jej nerovnám, čo len s tým spravím?

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Motýľ

Martin Fedorčák

Motýľ

Motýlie krídla chvejú sa vo vetre, vôkol tej krásy víri len prach. Ty mlčky hľadíš na nemé obete, nás ako motýle prišpendlí strach.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Bolo nebolo

Martin Fedorčák

Bolo nebolo

To čo sa malo stať to už žiaľ nestalo sa ty mala si sa vzdať keď ráno padla rosa kto z nás sa bude báť keď budeš kráčať bosá keď sa mi budeš zdať tak blízko môjho nosa

  • 20. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Krátka poéma

Martin Fedorčák

Krátka poéma

Zajtrajšie ráno čo niekto nám vzal. Kto zavrhol lásku, kto šancu jej dal.

  • 18. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Cesta nikam (lyric)

Martin Fedorčák

Cesta nikam (lyric)

Na vzdory láske na vzdory strachutak už to chodí má čudnú pachuťtak už to býva, že láska bolíčo v srdci skrývaš a v duši horí

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu